15.09.15

Acro Yoga Challenge s Ellie

Ahoj,
nedávno jsme si s Ellie řekly, že bysme rok po našem prvním společném videu o Neera detoxu (které jsem omylem smazala společně s mým YouTube O.o) mohly natočit nějaké další. A jelikož je zrovna v módě "acro yoga challenge" aneb snaha o provedení pozic z jógy ve dvojici, rozhodly jsme se přidat ke světovým Youtuberům a natočit jí taky. Užijte si naše pády stejně, jako jsme si je užily my :D

16 komentářů:

  1. Tak tohle je super video :D od začátku do konce jsem se mlátila smíchy :D Ale zase vás musím obdivovat- když jsem někde tuto challenge viděla, tak málo kdo zvládal to co vy! Takže "palec hore" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsme rády, díkyyy! mě přijde, že jsme toho moc nezvládly právě :D

      Vymazat
  2. Tak to je SUPER video! :D Holky, jste dobré, nedala bych to ani zdaleka.. Vy to máte (Sice s pády, ale jo! ) A hlavně se mi líbí, jak jste samy sebou, smějete se :) Působíte obě strašně sympaticky, fakt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc! jsi hodná!
      ale dalaa, ono to zas tak těžký není naštěstí :D

      Vymazat
  3. No holky :D to mě teda .... :D_ :D :D tak tohle mě dostalo, hlavně, když jedna z vás spadla, tak jsem vždy vybuchla smíchy a následně vás začala litovat, protože to byly šílený rány.. auuu...:(

    Jinak jsem záměrně vybrala do tagu trošku takový otázky jako jeden velkej oříšek, aby to nebylo moc jednoduchý a ohraný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to v tom zápalu "boje" ani tak nebolí :D:D

      Vymazat
  4. To je skvělý :D !
    Zítra musím vyzkoušet s kamarádkou :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díkyy!
      určitě zkuste, fakt se pobavíte :D

      Vymazat
  5. Ale už tam je! Konečně :D Mamka má tak přeplněnou kuchyň že se jí to pořád do poliček nevejde :D A fén jsem nakonec ukecala! :D Uvidíme, třeba si na ten déšť zvyknu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Btw: To si povíme o Vánocích jak zní všechno líp v Aj až jí budu mít plný zuby :DDDD

    OdpovědětVymazat
  7. Tak toto video mě hodně pobavilo :D Ale zároveň vás obdivuju že jste to zvládly, většinu času jsem jenom hleděla s otevřenou pusou a přemýšlela, jestli jsou to vůbec proveditelné pozice :D Super video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujemee! zkus a uvidíš, že většinu taky zvládneš! :)

      Vymazat
  8. Video je super, s kamarádkou jsme to taky zkoušely, ale po pár cvicích mi ruplo v zádech a konec. :D

    www.fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. nééé, si mě zabila :DD nejvíc jak tam děláte tu stojku či co a ty tam sejmeš kámošku :DDD

    OdpovědětVymazat
  10. Super :D s kamoškou tiež skúšame takéto veci :D a vždy sa poriadne nasmejeme :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)
Na všechny odpovídám zde na blogu.